مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: از موضوع کیفیت آب کوتاه نخواهیم آمد.

مهندس حمیدرضا کرم‌وند در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه شرکت آبفا با اداره‌کل استاندارد استان بیان کرد: کشور ما در بخش اقتصاد در حال جنگ بوده و با تحریم‌های ظالمانه‌ای مواجه شده است.

کد مطلب: ۴۴۵۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازلرستان،وی اضافه کرد: به همین جهت لزوم توجه به تولیدات داخل باید بیشتر مورد تاکید قرار گیرد و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی به این موضوع اهمیت بیشتری‌ داده شود.

کرم‌وند تصریح‌ کرد: شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی باید مایحتاج خود را از تولیدات داخلی تامین کنند که این ملزوم به ارتقای کیفیت این‌کالاها و محصولات است.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با بیان اینکه متاسفانه افرادی هستند که تخصص لازم را در تولید ندارند و یا برای سوددهی بیشتر محصول بی‌کیفیت تولید می‌کنند، افزود: شرکت آبفا به علت حساسیت موضوع آب و کیفیت آن، ملزم است در اجرای پروژه‌های خود و در تاسیسات به کار گرفته شده از محصولات با کیفیت استفاده کند.

وی یادآور شد: عمده‌ترین کالایی که ما به کار می‌بریم لوله‌ها هستند که بی‌کیفیتی آنها می‌تواند حادثه ساز باشد و این موضوع از حساسیت بالایی بهره‌مند است.

کرم‌وند با اشاره به اینکه شرکت طیف گسترده‌ای از کالاها را استفاده می‌کند، اظهار کرد: ما از لوله‌های پلی‌اتیلن، PVC، چدنی، شیرآلات چدنی، الکتروموتورها، پمپ‌های برق، ترانس و قطعات مکانیکی استفاده میکنیم که باید همگی آنها از نوع مرغوب و با کیفیت‌بالا باشند، همچنین اگر از کنتورهای بی‌کیفیت استفاده شود هزینه‌های زیادی به شرکت و مصرف کننده وارد خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خاطرنشان کرد: همچنین ما از مصالح ساختمانی از جمله سیمان، شن، ماسه و فولاد در ساخت مخزن‌ها استفاده میکنیم که در ساخت سازه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در شرکت بخش‌های کنترل کیفیت داریم، گفت: البته مایل هستیم به صورت تخصصی‌تر از امکانات اداره کل استاندارد استان بهره ببریم و امید می‌رود این تفاهم‌نامه تنها به صورت سمبلیک نباشد و بتوانیم روی کیفیت کالاها بیش از پیش کار کنیم.

کرم‌وند ادامه داد: این تفاهم‌نامه اگر اجرایی شود خیر آن شامل حال شرکت و به تبع آن مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت دارای آزمایشگاه آب مجهز است، تصریح کرد: این آزمایشگاه مرجع بوده و همواره در جهت به روز کردن آن قدم برداشتیم، همچنین گواهینامه‌های مورد نیاز آن را اخذ کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آبفا گفت: از موضوع کیفیت آب کوتاه نخواهیم آمد و اطمینان می‌دهیم آب استان صددرصد با کیفیت و سالم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار