جان باختن دو فرهنگی در حادثه رانندگی

عیادت مسئولین آموزش و پرورش زنجان از معلمان مصدوم سانحه رانندگی

مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور در بیمارستان آیت ا... موسوی و بیمارستان ابهر از معلمان مصدوم در سانحه رانندگی عیادت و در مراسم یادبود دو فرهنگی جان باخته در همین حادثه شرکت کردند.

کد مطلب: ۴۴۳۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمود شهبازی و یعقوبعلی عبادی معاونین آموزش متوسطه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرروش استان با حضور در بیمارستان شهرستان ابهر از اکبری معلم خدابنده ای که در اثر سانحه تصادف در این بیمارستان بستری است عیادت کردند.

در این دیدار محمدی و بیات روسای ادارات حراست و روابط عمومی نیز حضور داشتند عبادی ، معاون پشتیبانی اداره کل ، با ابراز خرسندی از سلامتی آقای اکبری ، برای ایشان آرزوی صحت و عافیت کامل کرد.

همچنین مسئولین آموزش و پرورش استان با حضور در مراسم یادبود معلم فرهیخته ، شادوران فرهاد نوروزی و همچنین حضور در منزل معلم دلسوز ، خانم بیگلر ، با خانواده این معلمان سفر کرده ، ابراز همدردی نمودند.
مریم رشتچی مشاور اجرایی مدیرکل، خانم حدادیان مشاور امور بانوان مدیرکل ، حبیبی رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم و فیاضی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز با حضور در بیمارستان آیت ا... موسوی از نزدیک در جریان مداوای خانم شریفی دیگر معلم خدابنده ای مجروح در این سانحه رانندگی قرار گرفتند.
گفتنی است در روز یکشنبه هفته جاری ، خودروی معلمان خدابنده ای در مسیر ابهر به خدابنده دچار سانحه تصادف شد که متاسفانه دو نفر از معلمان فرهیخته استان در این حادثه جان خود را از دست دادند و دو معلم دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار