مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی خبر داد:

انتخاب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به عنوان واحد خدمات سبز کشور

خبرگزاری پانا: سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی را به عنوان واحد خدمات سبز کشوردر سال 91-90 انتخاب کرد.

کد مطلب: ۴۳۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: این شرکت موفق به دریافت لوح سپاس و گواهی نامه واحد خدمات سبز سال 1390-91 از سوی محمد جواد محمدی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

مهندس عبدالرضا خلیلی با اشاره اینکه طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر اراک از سال 1373 آغاز شده است افزود: همچنین فاز اول سومین تصفیه خانه فاضلاب شهر اراک با روش لجن فعال و ظرفیت 250 هزار نفر در تیر ماه سال جاری با حضور وزیر محترم نیرو به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: قرار گرفتن این تصفیه خانه فاضلاب در مدار بهره برداری علاوه بر اینکه تاثیرات بسیار مثبتی را در محیط زیست اطراف به همراه داشته ، از پساب تصفیه شده آن نیز برای آبیاری در بخش کشاورزی استفاده می گردد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به ساخت 4 تصفیه خانه فاضلاب در این استان، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر9باب تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت تصفیه41/30 میلیون متر مکعب فاضلاب در شهرهای استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از بین 300 واحد صنعتی و خدماتی کشور بعنوان واحد خدمات سبز کشور انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار