رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

مانور زلزله تنها منصوب به 8 آذر نیست

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه مانور زلزله تنها محدود به روز منسوب به آن شده است افزود: باید آموزش مانور زلزله درتمامی روزهای سال انجام گیرد و تنها محدود به روز 8 آذر نشود.

کد مطلب: ۴۲۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا عامریان روز چهارشنبه در جلسه مانور که باحضور رئیس هلال احمر شهرستان مختاری، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان محمدرضا عامریان، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان مراد دوستمحمدیان، رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان سمنان قاسمی و حدادی مدیر آموزشگاه ابتدایی شهید قزوهی برگزار شده بود، افزود: باید در رابطه با نحوه ی برگزاری مانور و لزوم اجرای باکیفیت آن، توجه لازم را داشت.

وی با بیان اینکه هرساله فقط هلال احمر آموزش رایگان دانش آموزان برای اجرای مناسب مانور زلزله در مدارس را به عهده می گیرد، خاطر نشان کرد: از دیگر دستگاه های اداری خواهشمند هستم برای اجرا و آموزش مانوری باکیفیت دیگر دستگاه ها هم همکاری لازم را با این نهاد داشته باشند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان اظهار کرد: انتظار دارم تمام دستگاه های اجرایی در روز 8 آذر در مراسم مانور زلزله که در آموزشگاه ابتدایی شهید قزوهی سمنان برگزار می شود، همکاری لازم را جهت اجرای هرچه بهتر مراسم داشته و بسترهای لازم برای برگزاری یک مانور زلزله باکیفیت فراهم شده و در آنجا حضور بهم رسانند.

رئیس هلال احمر شهرستان عنوان کرد: باید قبل از اجرای مانور، آموزش خوب و کافی و مناسب داده شده و از محل برگزاری مراسم بازدید بعمل آید.

قابل ذکر است بنابر توافق نمایندگان دستگاه های اجرایی، نماینده سازمان هلال احمر، روز پنجشنبه مکان برگزاری مراسم را ر ؤیت کرده و آن را برای اجرای مانور آماده می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار