شهیدهمدانی مصداق بارز وکامل یک بسیجی مخلص بود

فرمانده سپاه قدس گیلان از شهید همدانی به عنوان یکی از چهره های برجسته انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: یاد و نام او به عنوان یک بسیجی تمام عیار همواره در اذهان ملت ایران جاوید و باقی خواهد ماند.

کد مطلب: ۴۲۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،سردار محمد عبداله پور در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت مدافع حرم سرلشگر پاسدار حسین همدانی و گرامیداشت شهدا و رزمندگان دلاور گردان امام حسین (ع)در شهرستان رودسر افزود: شهید همدانی مصداق بارز یک بسیجی مخلص بود و مجاهدت های او در راه دفاع از حقانیت دین و اسلام همواره در اذهان مردم باقی خواهد ماند و فراموش ناشدنی است.
وی اظهار کرد: او بعد از سال ها مبارزه در راه دفاع از دین، اسلام ، نظام و دفاع از حرم زینبی اجر و مزدش را از خداوند بزرگ گرفت و به همرزمان دیگر شهیدش پیوست.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سجایای اخلاقی این انسان بزرگوار مهمترین مشخصه وی را در کرامت و اخلاص او دانست و اظهار کرد: او به معنای واقعی کلمه انسانی با کرامت و با گذشت بود و هیچگاه خدماتی که او در راه دفاع از اسلام، نظام و رهبری کرد فراموش نخواهد شد؛ در واقع او از بهترین مدافعین حقیقی و واقعی انقلاب، امام، شهدا و ولایت فقیه بوده است.
سردار عبداله پور دیگر مشخصه شهید همدانی را اخلاص در عمل وی ذکر و اضافه کرد: اخلاص در عمل ایشان کاملا بی نظیر بوده و خداوند مزد اخلاصش را به او داد.
وی با بیان اینکه شهید همدانی حق بزرگی بر ما گیلانیان دارد، افزود: ما هم وظیفه داریم راه او را که راه عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است ادامه دهیم و برگزاری این مراسم خود بهترین فرصت برای پاسداشت از این شهید بزرگوار است.
فرمانده سپاه قدس گیلان شهید همدانی را سردار تمامی جبهه های نبرد برشمرد و گفت: این شهید والا مقام هم در جهاد با نفس ، جهاد با طاغوت، در جهاد با جریان فتنه و جهاد با تروریسم بین المللی از خود ایثار و جانفشانی نشان داد .
وی اضافه کرد: سردار همدانی به همه ما فهماند اگر می خواهیم زندگی صادقانه داشته باشید باید برای خدا کار کنید .
در ادامه این مراسم یکی از مداحان در وصف و عظمت شهدا و این شهید بزرگوار به مداحی پرداخت.
در این مراسم جمعی از مسئولان، خانواده های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی پنجشنبه 16 مهر ماه حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه هدف تیغ کینه تروریست های غوطه ور در جهل و نادانی قرار گرفت و به کاروان و خیل عظیم شهدا پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار