معاونت امور اقتصادی استانداری کردستان:

فرمانداران با نظارت بر عملکرد دستگاه ها بیشتر به رضایت مردم توجه کنند

فرمانداران باید نظارت ها را بر عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان ها بیشتر کنند و با در نظر گرفتن مولفه های مهم هر شهرستان به فکر ایجاد رضایت مندی بیشتر در میان مردم باشند.

کد مطلب: ۴۲۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا کردستان،گردهمایی یک روزه فرمانداران و تعدادی از مدیران کل ستادی استانداری کردستان روز شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و حسین فیروزی معاونت امور اقتصادی استانداری کردستان در شهرستان مرزی بانه برگزار شد.

در این گردهمایی حسین فیروزی با تاکید بر موضوع بهره وری در سیستم اداری و سازمانی در دستگاه های اداری استان کردستان، گفت: متاسفانه امروزه هزینه های جاری سه برابر هزینه های عمرانی کشور است و متضاد با سیاست های بهره وری می باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امسال به نسبت سال گذشته انضباط مالی در استانداری کردستان بیشتر شده و به همه مدیران اجرایی دستگاه های اداری توصیه کرد که با اعمال هرم مناسب مدیریتی در هزینه های مالی و جاری صرفه جویی کنند.

وی با اشاره به حساسیت شغلی فرمانداران، تاکید کرد: فرمانداران باید نظارت ها را بر عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان ها بیشتر کنند و با در نظر گرفتن مولفه های مهم هر شهرستان به فکر ایجاد رضایت مندی بیشتر در میان مردم باشند.

فیروزی خاطر نشان کرد: فرمانداران باید با اولویت بندی کارها و افزایش نظارت ها با بررسی های پژوهش محور راه حل های مناسب برای حل بحرانهایی همچون ساخت و ساز غیر مجاز و حاشیه نشینی در اطراف شهرها بیابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار