با شرکت بیش از۵۰۰ نفر از بانوان;

كارگاه آموزشی شناسایی و تشخیص ناهنجاری های قامتی در اهر برگزار شد

با شرکت بیش از 500 نفر از بانوان شهرستان اهر کارگاه آموزشی شناسایی و تشخیص ناهنجاری های قامتی ، حركات اصلاحی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، معاون آموزش متوسطه در کارگاه آموزشی بانوان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه محرم ،شناسایی و تشخیص ناهنجاری های روزمره زندگی با اصلاح الگوها ی سنتی ،نظیر تغییر سبك سلامت دانش آموزان و آداب نشست وبرخاستن صحیح را لازمه آموزش در مدارس برشمرد .

فرجیان درادامه برنقش برجسته معلمان تربیت بدنی و سایر عوامل اجرایی آموزشگاهها بر اصلاح حركات و افزایش دانش سلامت در محیط كار و مدرسه تاكید نمودند. وی توجه به زندگی روزه مره ماشینی انسان را ناچارا روبه انجام فعالیت های ورزشی می نماید. بهمین لحاظ حركات ورزشی ضروری است و بسیاری از بیماریهای عضلانی و مفصلی رامیتوان با حركات ورزشی درمان و بهبود نمود .دراین میان نسل امروزی به ویژه دانش آموزان به توجه ویژه نیازمندند.

اكبرزاده دبیرتربیت بدنی و مدرس این كارگاه نیز مطالبی پیرامون همین موضوع بصورت عملی و تئوری بصورت پاورپوینت برای حاضران ارائه نمود.

گفتنی است دراین كارگاه مدیران مستقل شهری و روستایی تمام مقاطع ، مدیرآموزگاران و معاون دبیران ، مراقبین سلامت ، معاونین آموزشی و پرورشی و و دبیران تربیت بدنی با هماهنگی اموربانوان آموزش و پرورش اهرحضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار