آشنایی با بانوان عاشورایی در تکیه «آفتاب در حجاب» ویژه‌برنامه جلوه سوگ

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ تهران با اشاره به اینکه تکیه «آفتاب در حجاب» در ویژه برنامه جلوه سوگ در میدان امام حسین (ع) به معرفی زنان عاشورایی می‌پردازد گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا بتوانیم با نقش بانوان کاروان کربلا بیشتر آشنا شویم.

کد مطلب: ۴۱۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

زهرا اشرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی پانا با بیان اینکه تکیه «آفتاب در حجاب» در ۴ بخش اختصاصا به موضوع زنان می‌پردازد، تصریح کرد: کمپین زنان عاشورایی، من حجاب را دوست دارم، مسابقه زنان عاشورایی و نمایشگاه کتاب بخش‌های این تکیه را تشکیل داده است.

وی برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری را تلفیقی از پیام‌های فرهنگی در غالب هنر خواند و افزود: این شیوه انتقال پیام‌ها می‌تواند نظر جوانان را نیز جلب کند و جذاب‌تر باشد.

رئیس فرهنگسرای امید ادامه داد: کنارهم قرار گرفتن ظرفیت مناطق در برنامه «جلوه سوگ» باعث شده است تا با فراهم شدن فضای بهتر شهروندان بتوانند از بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی و عزاداری این برنامه استفاده کنند.

ویژه برنامه «جلوه سوگ» همزمان با آغاز ماه محرم به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین (ع) با برپایی ۱۰ تکیه آغاز به کار کرده و تا ۱۱ آذرماه میزبان شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار