در مدارس شهرستان پاکدشت:

برگزاری مراسم جشن آغازین آموزش قرآن دانش آموزان پایه اول

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برگزاری مراسم جشن آغازین آموزش قرآن در مدارس شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز شهرستانهای استان تهران، غلامعلی خانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مدرسه دخترانه شهید نساجان، که این مراسم بصورت نمادین و همزمان با بقیه آموزشگاههای شهرستان پاکدشت برگزار می شد، ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت دانش آموزان و آغاز تربیت قرآنی آنها در مکتب اسلام، سنین کودکی و خردسالی را بستری مناسب برای تربیت و آموزش آموزه های قرآنی دانسته و با اشاره به نقش و جایگاه قرآن در زندگی کودکان و امور روزمره هدف از برگزاری این جشن را آشنایی و انس دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای فراگیری آیات نورانی این کتاب آسمانی عنوان نمود.

وی همچنین خطاب به والدین و معلمان ومربیان مدارس گفت:خانه و مدرسه باید در کنار هم از این سنین بهترین بهره را برده و از دوران خردسالی اعتماد و ایمان به خداوند را در وجود بچه ها رشد دهند.

در ادامه مراسم،برنامه هایی نیز توسط دانش آموزان این مدرسه ناز جمله: جمع خوانی سوره توحید، سرود دانش آموزی اجرا وسپس با اهدای کتاب های قرآن به دانش آموزان رسما تدریس این کتاب در کلاس های پایه اول آغاز گردید.

شایان ذکر است، با آغاز جشن قرآن کلاس اولی ها در سال تحصیلی 95-94 بیش از 6300 دانش آموز ابتدایی در آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت مطالب و روخوانی قرآن کریم را فرا می گیرند.

/خبرنگار: علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار