بررسی عملكرد قرارگاه پدافندهوایی خاتم النبیاء درکمیسیون برنامه و بودجه

خبرگزاری پانا: كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در جلسات این هفته این کمیسیون علاوه بر بازدید از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی و آشنایی با فعالیت های این سازمان و بررسی مسائل و مشكلات اعتبارات آن در روز یکشنبه، به بررسی گزارش عملكرد اعتبارات مواد 10 تا 12 مربوط به حوادث غیرمترقبه با حضور مسؤولان ذی‌ربط در نشست روز سه شنبه می پردازد.

کد مطلب: ۴۰۵۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی پانا، همچنین استماع گزارش عملكرد و وضعیت اعتبارات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با حضور فرمانده قرارگاه در برنامه های هفته جاری نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی است.

علی ربیعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی نیز قرار است جهت پاسخگوئی به سوال جوكار نماینده یزد به كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیاید. بررسی وضعیت تولید داخلی و واردات دارو و تجهیزات پزشكی در سال‌جاری با حضور ریاست سازمان غذا و دارو كشور نیز در برنامه های این هفته این کمیسیون جای دارد.
همچنین قرار است در این کمیسیون به بررسی راهكارهای اجرائی در جهت كاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر در كشور ادامه داده شود.
به گزارش پانا، جلسات کارگروه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور برگزار می شود. همچنین بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، طرح اصلاح تبصره (1) بند (2) ماده (55) قانون شهرداری مصوب 1334، برگزاری کارگروه مشاورین و بازدید از سازمان ثبت احوال کشور از برنامه های این کمیسیون در هفته جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار