تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از جاده های استان جمع آوری می شود

خبرگزاری پانا:این اداره كل با همكاری اداره كل راه و شهرسازی اقدام به جمع آوری تابلو های تبلیغاتی بدون مجوز ازجاده های استان نموده است.

کد مطلب: ۴۰۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،محسن صادقی مسئول بازرگانی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان، تبلیغات فضای بیرون را، رسانه ای منحصر بفرد دانست و تصریح كرد : تحقیقات نشان می دهد نمایش های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در كنار جاده ها و بخش سازمان یافته ای از اقتصاد ملی است كه باید در جهت ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت ، رفاه و آسایش مسافران و كاربران جاده ها قرار گیرد .
صادقی در ادامه گفت: نصب این گونه تابلو ها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرورو است كه متاسفانه اشخاص حقیقی و حقوقی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلو های غیر مجاز (بدون قرارداد نصب ) در راه های استان نموده اند .
وی خاطر نشان كرد : این اداره كل با همكاری اداره كل راه و شهرسازی استان چهارمحال وبختیاری نسبت به جمع آوری این تابلو ها برنامه ریزی كرده است و از بهره برداران و اشخاصی كه اقدام به نصب این تابلو ها نموده اند. تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع آوری تابلو ها توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه ها و اداره كل راه شهرسازی، تابلو های فاقد قرارداد مجاز را جمع آوری نمایند و در ایجاد امنیت در جاده های استان سهیم باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار