از ˝محمد مهدی جمشیدی˝ نایب قهرمان جهان در بخش پومسه تقدیر شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار با رییس و اعضای هیات تکواندو از ˝محمد مهدی جمشیدی˝ نایب قهرمان جهان در بخش پومسه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۴۰۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پس از نایب قهرمانی تکواندو کار نوجوان و با اخلاق استان در مسابقات جهانی نشستی با حضور رییس هیات تكواندو و جمعی از مربیان و اعضای این هیات به منظور قدردانی از جمشیدی در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر از این ورزشکار با اخلاق گفت: قهرمان شدن در کنار منش پهلوانی با ارزش می شود و قهرمانان باید در کنار قهرمانی اخلاق را نیز سر لوحه کار خود قرار دهند.

"سید عبدی افتخاری" افزود: حفظ قهرمانی از خود قهرمانی بسیار مهمتر و سختر است و جمشیدی نه تنها نباید با این موفقیت مغرور شود، بلكه باید تلاش خود را مضاعف کند.

افتخاری ادامه داد: جمشیدی از ورزشکاران با اخلاق استان محسوب می شود که آینده بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت و باید از مربی وی بابت پرورش چنین قهرمانی تقدیر كرد.

وی اظهار كرد : پس از پایان ماه صفر مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار خواهد شد و از جمشیدی و صمدیان تبار مربی وی در این مراسم تقدیر خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم رییس هیات تکواندو استان ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیشرفت های این هیات گفت : هیات تکواندو همدان در بخش پومسه جزو 5 استان برتر کشور محسوب می شود و به همین علت یک سانس را برای شناسایی و پرورش استعدادها به مربیان این بخش اختصاص داده ایم.

"احسان قنبری" ادامه داد : برای پرورش قهرمانی همچون محمد مهدی جمشیدی چهار سال زمان نیاز است و قطعا با سرمایه گذاری در این بخش می توانیم شاهد شکوفایی و درخشش افرادی چون جمشیدی در تکواندو استان باشیم.

قنبری اظهار كرد: جمشیدی آینده بسیار خوبی در این رشته ورزشی پیش رو دارد و در رده نوجوانان که امسال نایب قهرمان جهان شد سه دوره دیگر نیز می تواند شرکت کند و قطعا در دوره های بعدی قهرمان جهان خواهد شد.

ریس هیات تکواندو در پایان تصریح كرد: در دهه فجر امسال با حضور پولادگر ریس فدراسیون تكواندو مراسم تقدیر از قهرمانان تکواندو استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار