آغاز تحقیقات پلیسی برای کشف راز جسد سوخته در بازار

خبرگزاری پانا: همزمان با کشف جسد سوخته پسر جوانی در بازار تهران، تحقیقات پلیسی برای کشف راز این قتل آغاز شد .

کد مطلب: ۳۹۵۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ساعت ۲۳.۴۵ دقیقه یکشنبه شب اهالی راسته ارامنه بازار تهران متوجه آتش سوزی در محله شدند.با اعلام موضوع به آتش نشانی، بلافاصله آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده و اقدام به خاموش کردن شعله های آتش کردند .

با خاموش شدن آتش، آنها با جسدی سوخته روبرو شدند که به دلیل قرار گرفتن در حاشیه دیوار و کنار یک میز بخشی از آن سوخته بود . با مشاهد جسد بلافاصله موضوع به بازپرس جنایی تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ جسد سوخته شده آغاز شد.به دستور بازپرس منافی آذر از دادسرای ناحیه ۲۷ تهران جسد کشف شده برای اعلام علت نهایی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد .

پزشک قانونی با معاینه جسد اعلام کرد جسد متعلق به یک مرد است که جای اصابت چاقو روی پهلویش مشهود است.

با مشخص شدن جنسیت مقتول ماموران در تحقیقات از اهالی محل متوجه شدند جسد متعلق به کارگر جوانی به «شهرام» ۲۵ ساله است که در یکی از کارگاه های پوشاک زنان درست در حوالی محل آتش سوزی کار می کرده است .

با شناسایی هویت مقتول تعدادی از بستگان او شناسایی شدند. پسر عموی مقتول در بازجویی ها گفت: «شهرام» چند سال قبل برای کار از زنجان به تهران آمد و در این کارگاه مشغول کار شد.او پسر آرامی بود و نمی دانم او چرا به قتل رسیده است.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی تعدادی مظنون در صحنه دستگیر شدند.هم اکنون تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقاتشان را برای شناسایی قاتل آغاز کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار