یک فعال حوزه خبری :

خبرگزاری پانافعالیت خود را به دورترین روستاها و مدارس گسترش داده است

خبرگزاری پانا :یک فعال حوزه خبری گفت : خبرگزاری پانا طی سالهای اخیر، حوزه فعالیت خود را به دورترین روستاها و مدارس گسترش داده است و این فرصتی است که نباید به آسانی از آن گذشت.

کد مطلب: ۳۸۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

سید جلال جلیلی متولد نوش آباد، شمالی ترین نقطه استان اصفهان در گفتگو با پانا افزود : از همه داشته های جهان آفرینش به کویر و قلم دلخوش کرده ام که کویر به قول زنده یاد دکتر شریعتی، سراپرده ملکوت خداست با مردمانی قانع و صبور و سختکوش و قلم که سوگند مقدس خداست.
وی گفت : در سال 1377 که دوران شکوفایی مطبوعات ایران بود بر حسب یک اتفاق ساده و برای احقاق یک حق با خبرگزاری ایرنا دفتر کاشان به صورت خبرنگار آزاد آغاز به همکاری کردم و به موازات تدریس در منطقه محروم هرند، با توجه به اعجاز اطلاع رسانی در جامعه، هرکجا مشکلی بود به ویژه در بخش فرهنگی و اجتماعی به صورت هفتگی گزارشهایی را منتشر می کردم.
وی افزود : طی مرور روزگار با دوستانی در خبرگزاریهای مختلف آشنا شدم که از جمله آنها خبرگزاری پانا بود که به طور تخصصی به آموزش و پرورش پرداخته بود و این فرصت خوبی بود تا مشکلات و ظرفیتهای نظام آموزشی را به برنامه ریزان و مسوولان منعکس کنم و خوشبختانه به همان اندازه که پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اخبار در محدوده خاص سازمان محدود شده است، خبرگزاری پانا طی سالهای اخیر، حوزه فعالیت خود را به دورترین روستاها و مدارس گسترش داده است و این فرصتی است که نباید به آسانی از آن گذشت.
گفتنی است ؛سید جلال جلیلی در طی یالهای فعالیت خود در عرصه خبر توانسته است رتبه دوم جشنواره علم و رسانه نهاد ریاست جمهوری، رتبه برتر جشنواره مطبوعات استان اصفهان در حوزه آموزش و پرورش ، رتبه برتر مطبوعات دفاع مقدس کسب نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار