پاشایی در گفت و گو با پانا تاکید کرد:

توسعه علمی مدارس همگام با توسعه ورزش درجهت نشاط دانش آموزان

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: اگر توسعه علمی مدارس همگام با توسعه ورزش پیش برود،نشاط دانش آموزان را رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۳۸۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، با اشاره به تاثیرات برگزاری رقابت های این چنینی اظهار داشت: در طول سال تحصیلی شاهد برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای در مدارس استان بودیم که امسال میزان استقبال از این رقابت ها بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم علاوه بر اینکه به توسعه ابعاد علمی در مدارس توجه می کنیم توجه ویژه ای به توسعه ورزش و نشاط در مدارس داشته باشیم که خوشبختانه در طی سال های اخیر توانسته ایم گام های خوبی در این جهت برداریم که به طور یقین این روند در سال های بعد بهبود خواهد یافت.

پاشایی با اشاره به اینکه امکانات سخت افزاری مدارس استان در حال تکمیل شدن است، گفت: با توجه به امکانات خوب ورزشی مدارس شاهد میزبانی استان از مسابقات ورزشی دانش آموزان هستیم که تاکنون نیز روند برگزاری این مسابقات بسیار مناسب بوده و حاکی از بالا رفتن سطح کیفی مسابقات است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: این استان آماده میزبانی از رقابت های مختلف دانش آموزی است که طی سفارش استاندار آذربایجان شرقی باید شاهد میزبانی استان از رقابت های ورزشی باشیم تا نشاط و شادابی به سطح جامعه انتقال یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار