افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی كشوردر فرهنگسرای سیمرغ نیشابور

خبرگزاری پانا: نمایشگاهی از آثار برگزیده هنرهای تجسمی دانش آموزان کشورباحضور حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش وجمعی از مسولین استان وشهرستان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور گشایش یافت.

کد مطلب: ۳۸۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، زهرا مظفرمعاون اداره کل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش امروز در آئین گشایش این نمایشگاه اظهاركرد: 4 میلیون و 973 هزار و 437 نفر در کل کشور شرکت کردند که نزدیک به چهار هزار اثر منتخب از استانها به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فرهنگی- هنری دانش آموزان کشور رسید که پس از بررسی ، 240 اثر انتخاب شدند و این آثار در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

افزود: در این نمایشگاه، آثار برگزیده دانش آموزان کشور در50 رشته ازجمله : خوشنویسی، تذهیب، تشعیر، مینیاتور، طراحی، کاریکاتور، قلم زنی، گلابتون دوزی، جاجیم و گلیم بافی، میناکاری ،عکس ، آرم و...دانش آموزان به نمایش گذاشته شده است.
معاون اداره کل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی دانش آموزان کشور تا 30 مرداد در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور پذیرای علاقه مندان است
مظفرتصریح کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات، کارگاه‌های مختلف هنری و آموزشی با شرکت اساتید برجسته کشور در محل اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار