حسن جوهرچی به پانا گفت:

قصه «تنهایی لیلا» آرمانی است

خبرگزاری پانا: بازیگر سریال «تنهایی لیلا» معتقد است قصه این سریال اغراق شده و آرمانی است و همین باعث می شود تا به اطرافیان لیلای داستان حق داده شود.

کد مطلب: ۳۸۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حسن جوهرچی بازیگر نقش عمو در سریال «تنهایی لیلا» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به وجه خاکستری نقش خود در این سریال گفت: به اعتقاد من دوران مثبت و منفی بودن نقش ها گذشته است. مردم به سمت آثاری گرایش پیدا می کنند که به جنبه های مختلف زندگی انسان می پردازد. همچنین آن را درک و باور می کنند و همچون زندگی خودشان است.
وی افزود: همانطور که در زندگی آدم های منفی منفی و مثبت مثبت نداریم؛ بنابراین این قاعده باید بر مجموعه های نمایشی هم حاکم باشد.
این بازیگر در پاسخ به این که آیا تفکیک فضای روستایی و شهری که عمو هم به آن متعلق است، در سریال «تنهایی لیلا» حکایت از نوعی تمایز و تفکیک دارد یا نه، بیان کرد: به نظرم اینطور نیست. زیرا بسیاری از کسانی که می بینیم به واسطه داستان در روستا زندگی می کنند، مثل حسن پورشیرازی در نقش بنگاه دار و یا نسرین مقانلو همسر او که به فالگیری اعتقاد دارد، کاملا مثبت نیستند. بنابراین فرقی نمی کرد که قصه در بستری روستایی روایت شود، بلکه می توانست در شهری مثل تهران هم اتفاق بیافتد اما تصویربرداری سریال در منطقه لواسان تنوع لوکیشن و تصویر ایجاد کرده است و فضاهایی ساده تر را به نمایش می گذارد.
جوهرچی در پاسخ به این که آیا به نظر وی قصه عشق دختری که سال ها در اروپا زندگی کرده به خادم یک امامزاده و اصرار او برای ازدواج و تغییر و تحول شخصیتی اغراق شده نیست، گفت: به نظرم این داستان کمی اغراق شده است و آرمانی به نظر می رسد. به ویژه این که لیلا دختری است که سال ها خارج از کشور زندگی کرده و با شرایط زندگی در آنجا خو گرفته است. بنابراین بیشتر دچار تناقض فرهنگی خواهد شد. ضمن این که با این رفتار لیلا می توان بیشتر به خانواده و اطرافیانش از جمله عمو حق داد و انتظار داشت که آن ها هم مقابل رفتار لیلا بایستند.
بازیگر نقش محمد منصوری درباره سرنوشت این کاراکتر اظهار کرد: هنوز چند قسمت پایانی سریال نوشته نشده است اما طبق آنچه که تاکنون پیش رفته است، همه کاراکترهای این داستان سرنوشتی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار