زنگ تفریح دانش آموزان فارس در دانشگاه شیراز

خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس خبر داد : همایش ˝ زنگ تفریح در دانشگاه ˝ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس و دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۳۸۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر ناصر قجری گفت:همایش "زنگ تفریح در دانشگاه " برای نهمین سال پیا پی ، و با هدف آشنایی بهتر دانش آموزان با رشته های دانشگاهی و کمک به انتخاب صحیح تر زمینه فعالیت های علمی ایشان, توسط دانشجویان دانشگاه شیراز, دانشگاه صنعتی شیراز, دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.
قجری حضور دانش آموزان شهرستانی در این همایش را به عنوان نقطه عطفی در برنامه امسال اینم همایش اعلام کرد و گفت: استفاده دانش آموزان از بخش های مختلف این همایش ازجمله کارگاه آموزشی, مسابقات و سخنرانی های علمی ،از نقاط قوت این همایش بود .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: بحث کیفیت بخشی آموزشی از سیاست های کلان آموزش وپرورش در سطح وزارت است و باید به کیفیت آموزشی در محور وابعاد مختلف مانند اردو ها و همایش های علمی دانش آموزی توجه ویژه ای داشت.
گفتنی است ،در مراسم پایانی این همایش که برای نهمین سال متوالی و در روزهای 7, 8 و 9 مردادماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد، از دانش آموزان دوره دوم متوسطه که در فعالیت ها و برنامه های نهمین دوره این همایش حضور فعال داشتند تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار