برگزاری مسابقات علمی کاربردی باعث نشاط و پویایی هنرستان ها می شود

خبرگزاری پانا: سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسابقات کشوری علمی کاربردی شاخه کار دانش با استقبال هنرستان ها همراه شده است.

کد مطلب: ۳۷۷۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید داوود ملکی اظهار کرد: مسابقات علمی-کاربردی، یکی از عوامل مؤثر در کیفیت بخشی و ارتقا سطح آموزش های علمی و مهارتی هنرجویان و ایجاد نشاط و پویایی آموزشی در هنرستان ها است.

وی افزود: این مسابقات کشوری علمی کاربردی شاخه کار دانش با استقبال هنرستان ها و ادارات فنی و حرفه ای و کاردانش استان ها همراه شده است.
سرپرست آموزش و پرورش کرمان گفت: آموزش های فنی و مهارتی یکی از راه های برون رفت از توقف طولانی منابع انسانی در آموزش های نظری است.
ملکی افزود: انتظار می رود با اجرای سیزدهمین دوره مسابقات، علاوه بر شناسایی منتخبین مهارتی در زمینه های صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر، بتوانیم با تجزیه و تحلیل دقیق نتایج آزمون های تئوری و مهارتی، گامی مؤثر در بهبود کیفیت آموزش و رفع نواقص تجهیزاتی هنرستان های کاردانش برداشته و برنامه ریزی منسجم تری برای سال تحصیلی 95-1394 داشته باشیم.
بر پایه این گزارش سیزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی شاخه کاردانش با حضور 298 هنر جو از استان های سراسر کشور به میزبانی استان کرمان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار