یادوراه شهدا در بخش درود فرامان کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری پانا: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای کُرانی از توابع بخش دورود فرامان کرمانشاه با حضور خانواده های شهدا و فرمانده سپاه عشایری این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۷۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای کُرانی از توابع بخش دورود فرامان کرمانشاه با حضور خانواده های معظم شهدا و فرمانده سپاه عشایری این استان برگزار و از 5 خانواده معظم شهدای این روستا تجلیل شد.

سرهنگ نبی احمدی فرمانده سپاه عشایری استان کرمانشاه در این آیین بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: مهمترین هدفی که این برنامه ها دنبال می کنند این است که نسل جوان امروز با گذشتگان خود و جانفشانی هایی که در مسیر حفظ آبرو و حیثیت انقلاب در طول 8 سال دفاع مقدس اتفاق افتاده است آشنا شوند.

فرمانده سپاه عشایری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شهدا برای ما چراغ راه بودند و هستند و ما نباید نسبت به انجام وظیفه خود که همان ادامه راه شهدا است غفلت یا کوتاهی داشته باشیم.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش شهدای عشایری و روستایی استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و آنان را جزء اولین گروه های حاضر در جبهه های جنگ دانست که با ابتدایی ترین امکانات از وطن خود دفاع کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار