آغاز ثبت نام پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی در فرهنگسرای آفتاب

خبرگزاری پانا: رییس فرهنگسرای آفتاب از آغاز ثبت نام پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی از 8 تیر با امکان حضور تمامی علاقمندان بدون محدویت سنی و جنسیتی خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،معصومه ایمانپور رییس فرهنگسرا با اعلام برگزاری پنجمین دوره مسابقه "ترنم وحی" ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این مسابقه به منظور تعمیق باورهای دینی و گسترش اخلاق شهروندی و با محوریت"سوره مبارکه زُمَر"که حاوی مطالب غنی درموردیکتایی خداونددرآفرینش وتدبیروتربیت کردن او،عبادت و به خصوص اخلاص در بندگی و قیامت است برگزار می شود.
وی درباره شرایط سنی و جنسیتی حضور دراین مسابقه اظهارکرد:مسابقه ترنم وحی بدون تفکیک جنسیتی و با امکان حضورتمامی علاقمندان اجرا خواهد شد.
ایمانپور تصریح کرد:دراین دوره،مفاهیم این سوره مبارکه ازطریق توزیع کتاب تفسیر سوره زمرکه تألیف حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی است،مورد آزمون قرار می گیرد.
رییس فرهنگسرای آفتاب از برگزاری آزمون متمرکز این مسابقه در روز چهارشنبه 24 تیر مصادف با 28 رمضان المبارک 1436 هجری قمری خبر داد و بیان کرد: علاقمندان به شرکت در پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی می توانند از 8 تا 18 تیر با مراجعه به فرهنگسرای آفتاب کتاب مورد نظر را برای شرکت در مسابقه دریافت کنند.
وی درباره مراسم تقدیر از برگزیدگان این آزمون یادآور شد: طی مراسمی که در دهه کرامت و سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود هدایایی به رسم یادبود به نفرات برگزیده اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار