معاون استاندار:

کرمانشاه در تولید محصولات گلخانه ای پیشرفت چشمگیری دارد

خبرگزاری پانا: سرپرست امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استانداری گفت: کرمانشاه از استان های غنی در تولید محصولات گلخانه ای است.

کد مطلب: ۳۶۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هدایت حاتمی سرپرست امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استانداری با اشاره به اهمیت شهرک های صنعتی در اقتصاد استان، اظهار داشت: بعضی از شهرک های صنعتی در استان جذابیت های خاصی برای سرمایه گذاری دارند و مکن است بر اساس محیط جغرافیایی، نوع آب و هوا و نزدیکی با مرز وضعیت مطلوبی شکل گرفته که در جذب سرمایه گذار بسیار مهم می باشد.

وی افزود: با شناخت عوامل تاثیر گذار بر تصمیم سرمایه گذار، بر روی آنها تمرکز کنیم و امکانات و تسهیلاتی را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنیم.

حاتمی اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به میزان آب و نوع آب و هوا یکی از استان های غنی در خصوص تولید محصولات گلخانه ای است و باید به سمت و سویی برویم که اولویت ها را مشخص کرده و در خصوص ایجاد شهرک های گلخانه ای با سرمایه گذاران و فعالان این امر و حتی بانکها و شرکت های وابسته به آنها تعامل بیشتری داشته و وارد کار عملیاتی شویم .

در نشست تخصصی اعضای کارگروه اقتصادی وضعیت موجود و چشم انداز شهرک های صنعتی استان بررسی شده و نیز گزارشی از وضعیت کشت گلخانه ای در استان ارائه شد.

دکتر حاتمی ضمن اشاره به سیاست های دولت در امر توسعه استان تصریح کرد:سیاست ما اینست که از هر کاری که بتواند استان را در زمینه های مختلف یک گام جلو ببرد حمایت کنیم و حمایت ما از واحدهای تولیدی گلخانه ای نیز در همین راستاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار