استاندار کرمانشاه:

اعزام زائران اربعین حسینی از مرز سومار نقش مهمی خواهد داشت

خبرگزاری پانا: استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در ایام اربعین حسینی که زائران بسیاری رهسپار عتبات عالیات می شوند، تلاش خواهیم کرد تا مرز سومار در اعزام زائران به عنوان یک مرز مهم در کشور مطرح شود و نقش مهمی داشته باشد.

کد مطلب: ۳۶۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم رضایی بابادی در جلسه ستاد اربعین حسینی گفت: تلاش برای فراهم ساختن زمینه های لازم برای تسهیل در انتقال زائران در ایام اربعینی حسینی به کشور عراق یک کار بسیار مهم است که ما در استان کرمانشاه تلاش خواهیم کرد شرایط خوبی برای انتقال زائرین فراهم شود.

وی بر برنامه ریزی لازم برای استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های لازم در استان برای انتقال زائرین تاکید کرد و بیان داشت: بزودی سیاست های کشور در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی و انتقال زائرین از داخل کشور به عراق تعیین و ابلاغ می شود که ما تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که مرز سومار برای این ایام به عنوان یک مرز مهم با دارابودن شرایط ایده آل شناخته شود.

استاندار کرمانشاه گفت: شناخته شدن استان کرمانشاه برای انتقال زائرین یک فرصت است که برای این موضوع باید از تجربیات سال گذشته و همچنین توان مدیریتی استان استفاده شود.

رضایی گفت: مسئولیت این ستاد با جعفر همتی مشاور عالی استاندار می باشد.

در این نشت همچنین جعفر همتی مشاور عالی استاندار نیز گفت: برای تسهیل در انتقال زائرین به عتبات عالیات در مراسم اربعین حسینی، تاکنون چندین کمیته از جمله کمیته حمل و نقل و سوخت، کمیته اسکان، کمیته درمان، کمیته فرهنگی، کمیته خدمات عمومی و کمیته بخش سیار تشکیل شده اند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا مرز سومار در کنار مرزهای مهران، شلمچه و جذابه در اربعین امسال جهت تردد و انتقال زائرین به عتبات عالیات نقش مهمی ایفا نماید.

وی گفت: ما همة تمهیدات لازم را برای انجام این موضوع اتخاذ خواهیم کرد اما مسئله اصلی به آن طرف مرز در روزهای نزدیک به اربعین دارد که چه شرایطی در آن جا ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار