رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

۱۵ اکیپ بازرسی بهداشتی در اردبیل فعال می شود

خبرگزاری پانا:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در طرح سلامت ماه رمضان ۱۵ اکیپ بازرسی بهداشتی متشکل از ۱۰۰ نفر بازرس در این استان فعال خواهند شد.

کد مطلب: ۳۶۰۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ، فرهاد پورفرضی در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه تصریح کرد: علاوه بر این دو اکیپ نظارتی از اماکن و مراکز حساس تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی فعال می شود و قبل و بعد از افطار اقدام به بازرسی می کند .

وی افزود: در راستای تامین سلامت مساجد بازدید از هزار و ۷۴۰ مسجد و اماکن مقدس قبل از ماه رمضان در دستور کار قرار گرفته و در عین حال بازدید های بهداشتی از نمایشگاه های طرح ضیافت پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید به ممنوعیت عرضه سالاد و سبزی خام خواستار مشارکت شهروندان در این طرح شد و تاکید کرد: سالاد و سبزی فقط از امکان تحت نظارت و تائید بهداشت تهیه شود.

پورفرضی با اشاره به طرح ضربتی بازدید از استخرها و آب های گرم معدنی بعد از افطار ادامه داد: در عین حال به مانند سال های قبل ممنوعیت استفاده از ظروف پلاستیکی نایلونی در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و بازدید به ویژه قبل از افطار امسال نیز اجرا می شود.

وی در پایان خواستار استفاده از ظروف مناسب جایگزین ظروف یکبار مصرف در مراسمات، مهمانی ها و سفره های افطاری شد و به مضررات بهداشتی آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار