دادستان اردبیل:

اردبیل ‌دارای کمترین جرائم ‌وسیع، ‌دامنه‌دار و بزه‌های بزرگ است

خبرگزاری پانا:دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه این استان ‌‌دارای کمترین جرائم در حوزه‌های جرایم وسیع، ‌دامنه‌دار و بزه‌های بزرگ است، گفت:‌ این مهم نمودی از اخلاص و تقوای مردم این دیار و پایبندی آنها به اصول اخلاقی است.

کد مطلب: ۳۵۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر عتباتی در دیدار با جمعی از اعضای هیئت‌های امنای پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل از استان‌های امن و دارای کمترین جرایم در حوزه‌های جرایم وسیع، ‌دامنه‌دار و بزه‌های بزرگ است که این نمودی از اخلاص و تقوای مردم این دیار و پایبندی آنها به اصول اخلاقی است .

وی با بیان اینکه باید در کنار مراقبت‌ها و دقت و هوشیاری در به حداقل رساندن آسیب‌ها و جرایم سعی کنیم تا توانمندی‌ها بیشتر و بهتر نمود پیدا کند، تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا در برخورد و مقابله با هر موارد تخلف اقدامات جدی و اساسی را انجام دهیم .

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید بر نظارت بهینه و مستمر بر واحدهای صنفی و گزارش موارد تخلف گفت: بی‌تردید دستگاه‌های امنیتی در همکاری و هماهنگی با نهادهای مردمی در برخورد با تخلف و ایجاد فضای امن برای توسعه فضای کسب و کار از موفقیت‌هایی بیشتری برخوردار است .

عتباتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سیستم قضایی استان در صورت عدم گزارش‌های دستگاه‌ها و ارگان‌های نظارتی از بنگاه‌ها و واحدهای متخلف، مستقیماً وارد شده و با قاطعیت تمام برخورد قانونی می‌کند .

وی با بیان اینکه ما درصدد این هستیم تا با برنامه‌ریزی مدون، هدف‌دار و با کمک نهادهای متولی جایگاه هیئت‌های امنا را تحکیم ببخشیم، بیان کرد: نقش هیئت‌های امنا در سالم‌سازی محیط کار و بازار بسیار مؤثر است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد .

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اضافه کرد: انتظار ما این است که در صورت بروز تخلف و مشاهده موارد غیر‌متعارف سریعاً موارد را گزارش کنید تا اقدامات لازم صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار