معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور :

تعداد شرکت های دانش بنیان در اردبیل کافی نیست

خبرگزاری پانا: معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان در این استان کافی نیست.

کد مطلب: ۳۵۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سورنا ستاری درجریان بازدید از پروژه زمین گرمایی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: با وجود ظرفیت های طبیعی و علمی در استان اردبیل تعداد شرکت های دانش بنیان کافی نیست .

وی با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه اقتصاد دانش بنیان است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با بهره گیری از منویات رهبری به دنبال تحقق این هدف کلان است.

معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور قانون شرکت های دانش بنیان را از مترقی ترین قوانین دانست و گفت: این قانون معافیت های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات کم بهره برای شرکت ها پیش بینی کرده است.

ستاری در عین حال با اذعان به سرمایه گذاری قابل توجه در بخش پن مگاواتی نیروگاه زمین گرمایی اضافه کرد: میلیارد ها تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته است و بودجه بخش نیروگاهی نیز به صورت کامل تخصیص یافته است.

وی با تاکید به اینکه زیر ساخت های علمی در این نیروگاه برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است، تصریح کرد: انتظار می رود بخش خصوصی در حوزه گردشگری، شیلات و کشاورزی در این نیروگاه سرمایه گذاری انجام دهد.

معاون علمی و فن آوری با اعلام آمادگی از حمایت از شرکت های دانش بنیان ابراز امیدواری کرد بعد از سفر وی به استان اردبیل اتفاقات خوبی در زمینه توسعه شرکت ها تجربه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار