همت جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد؛

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران سمنانی عملیات بیت‌المقدس

خبرگزاری پانا: در آیینی از خانواده شهدای آزادسازی خرمشهر و جانبازان و آزادگان سمنانی نقش آفرین در عملیات بیت‌المقدس تجلیل شدند.

کد مطلب: ۳۵۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این آیین که به همت جهاد کشاورزی استان برگزار شد علاوه بر تجلیل خانواده معظم شهدای بیت‌المقدس، از دو جانباز و آزاده سرافراز سید ربیع سیادت پور و علی‌اکبر سلیمانی که در عملیات بیت‌المقدس به‌افتخار جانبازی نائل شده بودند و 64 جانباز دیگر استان سمنان تقدیر شدند.

سید ربیع سیادت پور جانباز و آزاده سرافراز و از اعضای جهاد سازندگی بابیان خاطرات از نحوه زخمی شدن، اسارت و جانبازی خود، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای دفاع از دین و میهن در مقابل دشمن ایستادند.

این آزاده و جانباز گفت: ایثارگران در دوران دفاع مقدس به خاطر شهرت و مقام قدم در این عرصه مقدس نگذاشتند و آن‌ها برای حفظ خاک و ناموس و در کنار این‌ها برای حفظ ارزش‌ها و اسلام آگاهانه وارد این وادی شدند و این مایه سربلندی و عزت ایثارگران به‌خصوص شهدای گران‌قدر است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم گفت: یکی از صفات برجسته و ارزش بالای انسان عشق و ارادت به کمال و صاحبان کمال است و در جهان آفرینش انسانی بافضیلت تر، پاک‌تر و باکمال تر از رسول گرامی اسلام (ص) داریم.

حجت‌الاسلام غلامرضا میرزائیان با اشاره به ولایت مداری و امر پذیری از ولی و امام وقت بیان داشت حضرت ابوالفضل (ع) در داشتن این صفات برجسته و ارادت به صاحب‌کمال، انسانی در حد اعلا بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان افزود: نشانه انسانیت و فرهیختگی این است که در زندگی بتوانیم نسبت به صاحبان کمال، اهل‌بیت و مبارزان درراه عصمت و طهارت و دین خدا، عشق، علاقه و دلدادگی بیشتر داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ در عملیات بیت‌المقدس شهیدان سرافراز علی‌اصغر کلامی، ابوالفضل زاد خیر الرحمن، عباسعلی محمدی نژاد، رمضان طالبی و علیرضا جلالی از اعضای سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان (جهاد سازندگی سابق) به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار