برگزاری 4 جشنواره دو سالانه شعر، عکس، فیلم کوتاه و موسیقی در همدان

خبرگزاری پانا: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری 4 جشنواره دو سالانه شعر، عکس، فیلم کوتاه و موسیقی در سال جاری به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا، رسول کرمی با اشاره به برنامه‌های این سازمان اظهار داشت: سال گذشته 3 جشنواره دوسالانه تئاتر، ادبیات داستانی و هنرهای تجسمی بسیج در بهترین سطح خود از لحاظ کمی و کیفی در استان برگزار شد.
وی افزود: در سال جاری نیز برگزاری 4 جشنواره دو سالانه شعر، عکس، فیلم کوتاه و موسیقی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و به دنبال تمهید مقدمات این جشنواره‌ها هستیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: جشنواره شعر در 4 بخش شعر آیینی، شعر انقلاب، شعر کودک و نوجوان و شعر تغزلی برگزار و فراخوان آن به تفکیک هر بخش در سطح استان منتشر خواهد شد.
وی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه نیز در بخش‌های مستند، نماهنگ، داستانی، پویانمایی و فیلمنامه پیش‌بینی شده است که مهلت دریافت آثار در چهار بخش نخست تا 5 شهریور ماه و در بخش فیلمنامه تا 25 تیر ماه سال جاری است.
کرمی با اشاره به جشنواره عکس گفت: سومین دوسالانه عکس نیز از جمله برنامه‌های پیش روی این سازمان است که فراخوان آن به زودی منتشر خواهد شد.
به گفته وی مهلت ارسال اثر به این جشنواره نیز تا 25 مرداد ماه سال جاری تعیین شده است و ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت طرفه هنر امکانپذیر خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی یا سرودهای حماسی و انقلابی به صورت تک جنسیتی (برادران) برگزار و جزئیات نحوه برگزاری آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار