شهید آتش نشان در خاک آرام گرفت

خبر گزاری پانا: مراسم تشیع پیکر جواد محمدی، شهید آتش نشان با حضور كاركنان سازمان آتش‌نشانی و مدیران، روسا و فرماندهان این سازمان در ایستگاه 81 آتش نشانی برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فتح‌الله تیموری، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید جواد محمدی از اهدای اعضای بدن این آتش‌نشان به بیماران نیازمند خبر داد.
وی گفت: پزشکان در بیمارستانی که این آتش‌نشان جان خود را از دست داده بود، به خانواده وی پیشنهاد اعضای قابل استفاده از این شهید را برای پیوند عضو دادند که خانواده این شهید بزرگوار نیز با این پیشنهاد موافقت کرده و تعدادی از اعضای قابل استفاده و قابل پیوند این آتش‌نشان را به بیماران نیازمند اهدا نمودند.
شهید جوادمحمدی، آتش‌نشان ایستگاه 81 سازمان آتش‌نشانی تهران، متولد سال 62 بوده و در تاریخ دوم دی ماه سال 86 به استخدام سازمان آتش‌نشانی پایتخت درآمد.
در این مراسم خانواده شهید، سید رضا خوش زاد مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران و جمعی از اهالی محل نیز حضور داشتند و پس از ابلاغ پیام مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی به خانواده شهید و همكاران او و ادای احترام به همه آتش‌نشانان شهید، آتش‌نشانان در میان حزن و اندوه فراوان پیكر پاك همكارشان را تا آرامگاه دارالسلام اسلام شهر بدرقه كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار