بازدید مدیرکل بحران استان از اردوگاه اندیمشک

خبرگزاری پانا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از مرکز آموزش‎های تخصصی هلال احمر خوزستان واقع در شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۴۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، مهندس بالدی مدیرکل بحران به همراه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از مرکز آموزش‎های تخصصی جمعیت هلال احمر خوزستان در شهرستان اندیمشک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات ساختمانی این مرکز قرار گرفت.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‎های انجام شده در این مرکز گفت: این مجموعه با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناسب، پتانسیل تبدیل به یک مرکز فعال آموزش تخصصی کشوری و بین المللی را دارا می‎باشد.
بالدی علاوه بر حمایت علمی، تأمین اعتبارات مالی لازم جهت گسترش و ارتقاء این مرکز را در دستور کار قرار داد.
همچنین رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک شاهراه اصلی ورودی به استان خوزستان و در مجاورت استانهای لرستان و ایلام واقع شده و از وجود این مجتمع تخصصی بهره مند می‎باشد، این قابلیت را دارد تا در زمان وقوع بحران، پشتیبانی و پوشش عملیاتی استان‎های معین در شمال خوزستان را برعهده گیرد.
علی قلاوند افزود: مجموعه مدیریت مرکز آموزش‎های تخصصی این شهرستان آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر با سایر نهادها و ارگان‎ ها را اعلام می‎ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار