معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

اجرای 71 درصد برنامه‌های سوادآموزی اردبیل

خبرگزاری پانا:معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال گذشته از سهمیه و برنامه ابلاغ شده 71 درصد از اهداف نهضت سوادآموزی عملیاتی شده است.

کد مطلب: ۳۴۲۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،دیوان اکبری‌فر در نشست مدیران آموزشی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف برنامه پنجم در سال پایانی دست پیدا کنیم باید در شناسایی و جذب افراد بی‌سواد با محوریت مدارس و اولیای دانش‌آموزان تلاش جدی داشته باشیم.

وی پراکندگی مناطق روستایی و عدم رغبت افراد بی‌سواد به آموزش‌های مورد نظر را از موانع و مشکلات اعلام کرد و گفت: سعی می‌کنیم امسال با برنامه‌ریزی هدفمند همه اهداف و برنامه‌ها را تحقق ببخشیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اردبیل افزود: هدف‌گذاری سال 94 پوشش صددرصدی حجم ابلاغی است و همه عوامل آموزش و پرورش در این زمینه بسیج می‌شوند.

اکبری‌فر با تجلیل از رؤسای 10 منطقه آموزش و پرورش که در چهار شاخص رتبه برتر استانی را کسب کرده بودند، بیان کرد: در سال 92 حدود 29 درصد و در سال گذشته حدود 71 درصد سهم ابلاغی در استان زیر پوشش قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برای سال 94 پوشش صددرصدی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده که با استفاده از ظرفیت ایجاد شده از طریق مصوبه اخیر هیئت وزیران و استفاده از مشارکت‌های بین بخشی استان می‌توان به اهداف تعیین شده نایل آمد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل پشتیبانی مدیران مناطق از مسئولان سوادآموزی و بسیج کلیه امکانات به ویژه جلب مشارکت جدی مدیران مدارس را برای پوشش حجم تعیین شده از جمله راهکارهای عملیاتی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار