برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان هنرستان امام صادق (ع) نیک پی

خبرگزاری پانا: به مناسبت هفته معرفی مشاغل، نمایشگاهی از فعالیتها وآثار و دستاوردهای هنر آموزان و دانش آموزان هنرستان امام صادق (ع) نیک پی در محل آموزشگاه تشکیل شد.

کد مطلب: ۳۳۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، بهرامیان و اشرفی معاونت پرورشی، همراه با تعدادی از کارکنان اداره از این نمایشگاه بازدید نمودند؛ ایشان ضمن آشنایی با فعالیتهای انجام گرفته در طول سال تحصیلی 94-93 با ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از کلیه همکارانی که در ساخت ابزار و وسایل آموزشی و برگزاری مطلوب نمایشگاه با مدیر هنرستان همکاری داشته اند تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد، درآینده بهتر و بیشتر بتوانند به توسعه فضای کارگاهی و تجهیز رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش بپردازند.

در سومین روز از برگزاری نمایشگاه، دانش آموزان پایه های اول دبیرستان استاد شهریار نیک پی و دبیرستان فضیلت مهرآباد به همراه مربیان و مشاوران خود از نمایشگاه دیدن کردند.

درجریان بازدید دانش آموزان، مدیر هنرستان و هر یک ازهنر آموزان با ارائه توضیحات جامع و کامل به معرفی رشته های مربوط به خود پرداختند و ضمن تلاش برای بالا بردن میزان آگاهی دانش آموزان پایه های اول متوسطه از آنان خواستند با مطالعه قبلی وآگاهی تمام و بهره مندی از نظرات صاحب نظران و متناسب با علاقه و توان خود نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار