اعلام آمادگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای عرضه کود اوره به کشاورزان

خبرگزاری پانا:مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان شرقی از آمادگی این شرکت برای توزیع کود اوره مورد نیاز در بین کشاورزان در سطح استان خبر داد .

کد مطلب: ۳۳۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسفندیار ابوالحسن زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با توجه به بارش باران رحمت الهی در اکثر شهرستانهای استان و افزایش تقاضای کودهای شیمیایی به ویژه کود اوره، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آماده عرضه کود اوره مورد نیاز کشاورزان می باشد .
وی افزود: کود اوره مورد نیاز کشاورزان به میزان کافی ذخیره و تدارک دیده شده است که از طریق کارگزاریهای توزیع نهاده کشاورزی این شرکت به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
ابوالحسن زاده در ادامه عنوان کرد: متاسفانه گزارش های پراکنده ای از سودجویی برخی افراد و شایعاتی مبنی بر کمبود کود اوره در برخی مناطق کشور واصل شده است که صحت نداشته و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با توجه به نیاز کشاورزان و در راستای سیاست های وزارت جهادکشاورزی ، کود اوره مورد نیاز را ذخیره و آماده توزیع نموده است .
وی ادامه داد: بدین ترتیب کشاورزان بدون دغدغه کمبود کود می توانند به دفتر این شرکت در استان و یا کارگزاری های توزیع نهاده شرکت مراجعه و به میزان مورد نیاز کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند .
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: کشاورزان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و یا عدم عرضه کالا و بروز هرگونه مشکل در راستای تامین کودشیمیایی مورد نیاز در شهرستانها می توانند گزارش و شکایات احتمالی خود را در این خصوص به دفاتر شرکت در سطح استان و یا مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مربوطه ارایه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار