رئیس شبکه بهداشت و درمان محلات به پانا خبر داد:

کشف و معدوم سازی 539 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در ایام نوروز

خبرگزاری پانا: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از 998 مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و معدوم سازی 539 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان محلات خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرحیم فردوسی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به فعالیت های این نهاد در طرح بسیج سلامت نوروزی در ایام تعطیلات نوروز امسال افزود: در این مدت 998 مورد بازرسی و بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و نمونه برداری مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت انجام گرفته است.

وی ادامه داد: از این تعداد 682 مورد نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی، 311 مورد اماکن عمومی، 5 مورد اماکن بین راهی، 12 مورد نمونه برداری مواد غذایی و 50 مورد نمونه برداری آب شرب انجام گرفته که در نهایت 539 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان خدمات ارائه شده توسط بیمارستان امام خمینی(ره) محلات در طرح نوروزی بیان کرد: از 28 اسفند ماه 93 لغایت 14 فروردین 94 بیمارستان محلات همچون گذشته با آمادگی کامل به ارائه خدمات پرداخت و در این راستا از حداکثر توان خود استفاده نمود.

فردوسی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 288 مورد بستری، 3790 مورد ویزیت اورژانس، 68 مورد مشاوره تخصصی، 14 مورد زایمان طبیعی، 7 مورد سزارین، 761 مورد انجام آزمایش، 312 مورد انجام رادیولوژی و 20 جلسه دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار