نایب رییس خانه معدن :

بخش معدن نیازمند امنیت سرمایه گذاری است/ موازی كاری مانع اصلی سرمایه گذاری در معادن

خبرگزاری پانا: نایب رییس خانه معدن گفت: امروز سازمان ها و مراكز متعددی در امور معادن اعمال نظر و دخالت می كنند كه این امر نماد عینی و عملی موازی كاری است و انگیزه هرگونه سرمایه گذاری جدید را در این بخش از بین می برد.

کد مطلب: ۳۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شاتا، محمد رضا بهرامن افزود: سازمان های منابع طبیعی ، حفاظت محیط زیست و دستگاه های استانی و محلی وزارت كشور از جمله تشكیلاتی هستند كه امروز در امور معادن مداخله دارند و هریك تلاش می كند تا سلایق خود را اجرایی سازد.
وی یادآور شد: طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه بحث تحریم های اقتصادی به طور جدی در كشور مطرح شده ، بخش معدن به عنوان گزینه گره گشای برتر روی میز مسئولان اقتصاد كلان كشور قرار گرفته ، اما این موضوع در حد شعار مطرح بوده و شكل عملی به خود نگرفته است.
وی گفت: جهش صنعتی از طریق معدن در عمل نیازمند یك عزم ملی و بسیج همگانی برای هماهنگ كردن همه متغیرهای مالی ، اعتباری و سیاسی در چارچوب یك سند راهبردی است.
بهرامن همچنین با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معادن و صنایع معدنی ایران كه 26 دی ماه برگزار می شود افزود: بخش معدن نیاز به برگزاری همایش هایی از این دست دارد تا بتواند فرصت های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران علاقه مند بشناساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار