برگزاری جشن های نوروزی شهرداری رشت بعد از ایام شهادت حضرت زهرا(س)

خبرگزاری پانا:جشن های نوروزی شهرداری رشت همراه با برنامه های شاد و متنوع برای همشهری ها و مسافران، بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۲۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،رییس روابط عمومی شهرداری رشت با اعلام این خبر گفت: بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه ها و جشن های متنوع و شاد در تعدادی از بوستان های شهر رشت برگزار می شود.

علیرضا حسنی افزود: این جشن ها در بوستان مفاخر، عمارت کلاه فرنگی رشت و بازارچه برپا شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت جنب مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء با برگزاری برنامه های شاد برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن ویژه شهرداری رشت در روز دوازدهم فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) خبر داد و اظهار کرد: نورافشانی در میدان شهرداری رشت از جمله برنامه ها در شب 12 فروردین است.

رییس روابط عمومی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: خانه میرزا کوچک خان روحانی شهید و مبارز واقع در استادسرای شهر رشت از صبح تا غروب برای بازدید مسافران آماده است.

وی بیان داشت: تاکنون 15 هزار نقشه رشت و معرفی جاذبه های این شهر بین مسافران و گردشگران در چادرهای نصب شده در مبادی ورودی رشت توزیع شده است.

حسنی به کشیک نوروزی مدیران شهرداری های مناطق رشت اشاره و تصریح کرد: شهروندان و گردشگران می توانند موارد خاص مربوط به شهرداری را با مراجعه در مناطق مختلف شهرداری های رشت اعلام کنند.

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طرح سوگواره یاس نبوی نیز در 263 بقعه متبرکه استان گیلان در حال اجراست.

پرچم های سیاه یا فاطمه زهرا (س) نیز در مناطق مختلف گیلان برافراشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار