سحر دولتشاهی با لباس کاستافیوره در قصر مونداس

خبرگزاری پانا:حضور سحر دولتشاهی برای ایفای نقش «بیانکا کاستافیوره» در کنار کاظم سیاحی که ایفای نقش «پرفسور تورنسل» را برعهده دارد، در نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به كارگردانی آروند دشت‌آرای قطعی شد.

کد مطلب: ۳۲۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، بیانکا کاستافیوره خواننده ایتالیایی مهربان اما در عین حال مغرور، پرافاده و بی‌خیال ماجراهای تن‌تن و میلو است. او که عاشق جواهرات و محبوبیت است، شخصیتی مهربان دارد و اپرای فاوست را عامل موفقیت خود می‌داند. کاپیتان هادوک از کاستافیوره متنفر است و او را عفریته خطاب می‌کند، درحالی که پروفسور تورنسل عاشق اوست.
به گزارش روابط عمومی گروه هنرهای اجرایی ویرگول؛ پیش از این سعید چنگیزیان و حسن معجونی برای بازی در نقش‌های تن‌تن و کاپیتان هادوک معرفی شدند.
«تن تن و راز قصر مونداس» بازخوانی است به قلم محمد چرم‌شیر از مجموعه داستان‌های کتاب‌های مصور تن‌تن که بین سال‌های ۱۹۲۶ تا ۱۹۷۶ توسط هرژه (ژرژ پروسپر رمی) نویسنده و هنرمند بلژیکی خلق و به مشهورترین کمیک استریپ جهان مبدل شد. در بازخوانی چرم‌شیر تمامی شخصیت‌های اصلی داستان‌های تن‌تن در موقعیت‌ متفاوتی حضور دارند.
گروه هنرهای اجرایی ویرگول که پیش از این با هدف ارایه‌ شیوه‌های نوین اجرایی آثار متفاوت نمایشی خلق كردند، این‌بار هم با شیوه‌های متفاوت مخاطب را شگفت‌زده خواهد كرد.
«تن تن و راز قصر مونداس» از نیمه زمستان در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت و بزودی دیگر عوامل این اجرا از سوی کارگردان پروژه معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار