هدیه کوچک شادی بزرگ

خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان : تعداد ۳۰۰ هزار پاکت نامه برای جمع آوری هدایای دانش آموزان، بین مدارس استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۳۲۳۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در حاشیه مراسم نیکوکاری اظهار کرد: جشن نیکوکاری از امروز به مدت سه روز در سطح مدارس، شهرها و روستاها و مصلی های نمازجمعه استان برگزار می شود.

وی افزود: تعداد ۳۰۰ هزار پاکت نامه برای جمع آوری هدایای دانش آموزان، بین مدارس استان توزیع شده است.

ابراهیم باغبانی بیان کرد: ۱۰۰ پایگاه ثابت برای جمع آوری کمک ها و هدایای مردم نوعدوست استان در جشن نیکوکاری پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: این پایگاه ها در ۲۹ شهر گلستان در ۱۴ اسفندماه آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این روزها در آستانه سال نو نیازمندان چشم انتظار یاری نیکوکاران و خیرین هستند، افزود: از یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفری گلستان تعداد ۱۱۰ هزار نفر در قالب ۵۷هزار و ۱۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

باغبانی تصریح کرد: روز ۱۵ اسفند پایگاه هایی در مصلی های نمازجمعه و مسیر پیاده روی خانوادگی در۱۰۰روستا برای جمع آوری کمک ها و هدایایی مردمی مستقر می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در شیوه ای جدید ماموران امداد با لباس فرم و قبض های ویژه جشن نیکوکاری به اقشار مختلف مراجعه و نسبت به جمع آوری کمک و هدایای آنان اقدام می کنند.

به مناسبت هفته نیکوکاری از ۹ تا ۱۵ اسفند برنامه های مختلفی در استان گلستان در حال برگزاری است.

گفتنی است، در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری دبستان غیردولتی نیایش درحاشیه این مراسم جشنواره غذایی ونقاشی برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار