رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

شناسایی 11 شهید امور تربیتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: در استان آذربایجان غربی 11 شهید امور تربیتی شناسایی شده اند.

کد مطلب: ۳۲۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

علی سیفی نیا، رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پانا در ارومیه با بیان اینکه در کشور 411 شهید امور تربیتی وجود دارد، گفت: از این تعداد شهید امور تربیتی 11 شهید از آذربایجان غربی است.
وی افزود: در کشور بعد از استان های آذربایجان شرقی و اصفهان، آذربایجان غربی جزء استان های پر تعداد از لحاظ تعداد شهدای امور تربیتی است.
رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هشتم اسفند ماه سالروز شهدای بزرگواری چون شهید رجایی و باهنر است که در لباس ریاست جمهوری و نخست وزیری حساسیت خاصی به مسئله تربیت اسلامی داشتند .
وی با اشاره به اینکه از هشتم اسفند ماه هفته تربیت اسلامی است،افزود: شهید رجایی و باهنر بیانگر پیامی برای همگان و در نظر گرفتن جایگاه رفیع و اول تربیت در نظام جمهوری اسلامی و سرمشق های اخلاقی و تربیتی برای تزکیه نفس فرزندان بودند.
سیفی نیا هدف از برگزاری این کنگره را زنده نگه داشتن و گرامیداشت یاد و خاطره امور تربیتی، تقویت و ترویج جهاد و ایثار در بین معلمان، مربیان و متولیان تعلیم و تربیت و حرکت در مسیر سیره عملی مقام معظم رهبری و رویه نیکوی ریاست جمهوری در ارتباط مستقیم با خانواده های معزز شهدا دانست.
وی با بیان اینکه مهم ترین موضوع آموزش و پرورش تربیت اجتماعی و اسلامی است، گفت: تمامی فعالیت های فرهنگی و تربیتی باید به تربیت اجتماعی و اسلامی منجر شود.
رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی تصریح کرد: شناسایی شهدای امور تربیتی توسط سازمان دانش آموزی استان با همکاری کارشناسان دانش آموزی نواحی و مناطق و کارشناسان امور شاهد در مدت 45 روز صورت گرفته است.
وی در پایان خطر نشان کرد: در کنگره سراسری تهران از هر خانواده معظم شهدا دو نفر از بستگان درجه یک شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار