پیام تسلیت حزب کارگزاران به مناسبت درگذشت صادق طباطبایی و فاطمه خاتمی

خبرگزاری پانا: حزب کارگزاران سازندگی در پیام های جداگانه ای درگذشت سید صادق طباطبایی و فاطمه خاتمی را به سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی تسلیت گفت.

کد مطلب: ۳۱۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، در بخش هایی از پیام این حزب به سید حسن خمینی به مناسبت درگذشت صادق طباطبایی آمده است: آن مرحوم از یاران امام و انقلاب بود که همواره مشی معتدل و معتقد به انقلاب و اسلام و ایران داشت.

در ادامه این پیام آمده است: طباطبایی هم تحصیلکرده علوم جدید بود و با فرهنگ نوین اشنا بود و هم بر زانوی سنت بزرگ شده بود و از ادب دین اگاه بود و از این رو در نظر و عمل میتوانست سفیر و میانجی خوبی میان روشنفکران متدین و روحانیان مبارز باشد و به عنوان نسل تازه ای از نخبگان اجتماعی مورد اقبال مردم قرار گیرد.

در پیام این حزب به حجت الاسلام سید محمد خاتمی هم آمده است: درگذشت خواهر گرامی تان ،مادر شهیدمکرم دفاع از دین ومیهن ،سرکار خانم سیده فاطمه خاتمی(خلیلی) را تسلیت می گوییم. بدون شک نقش و جایگاه بیت شریف مرحوم آیت الله حاج سید روح الله خاتمی، اخوان و خواهران محترم از جمله مرحومه خانم فاطمه خاتمی در پیشبرد راه و هدف انقلاب و نظام و در عرصه دفاع مقدس غیر قابل انکار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار