معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری در مازندران

خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان مازندران از برگزاری نخستین کنفرانس استانی آموزش ریاضی و فناوری در 30 بهمن امسال خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۳۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از خبرگزاری فارس اسفندیار نظری گفت: از آنجایی که فناوری‌های جدید نقش بسیار مهمی در فرایند یاد‌دهی و یادگیری به ویژه آموزش‌های ریاضی ایفا می‌کند، بنابراین در نظر داریم تا نخستین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری را در سطح استان برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به آموزش‌های ریاضی با استفاده از فناوری‌های نوین و زمینه‌سازی برای بروز و شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های معلمان در زمینه فوق از اهداف مهم این کنفرانس است.
نظری تکنولوژی و آموزش را یکی از مهم‌ترین محورهای این کنفرانس خواند و افزود: محورهای تکنولوژی و آموزش ریاضی، آموزش ریاضی، فناوری، فرصت‌ها و چالش‌ها، طراحی و تولید یک جلسه آموزش ریاضی با استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی از مهم‌ترین محورهای کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری مازندران است.
وی ادامه داد: کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری در قالب مقاله و تولید محتوای الکترونیکی با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان و دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران ـ ساری برگزار می‌شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران درباره مخاطبان این کنفرانس نیز خاطر‌نشان کرد: تمام معلمان دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مخاطبان کنفرانس استانی آموزش ریاضی و فناوری هستند.
وی زمان برگزاری کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری را 30 بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: تعداد 291 مقاله ارایه کنفرانس و شرکت‌کننده، تعداد 40 مقاله برتر برای ارایه سخنرانی بعد از داوری، تعداد 60 مقاله منتخب برای پوستر در این کنفرانس مطرح می‌شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
این مسئول یادآور شد: بیشترین مشارکت ارائه مقاله در این کنفرانس توسط معلمان شهرستان‌های بابل، نوشهر و دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان پردیس ساری صورت گرفت.
وی از حضور مدیر‌کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت متبوع و مدیر‌کل آموزشی و پرورشی مازندران در روز برگزاری کنفرانس خبر داد و اظهار کرد: سخنرانی عمومی و تخصصی، ارایه مقاله، تولید محتوای الکترونیکی و پوستر مقالات، برگزاری سه کارگاه آموزشی تخصصی در خصوص نرم‌افزارهای جئوجبرا و متمتیکا(MATMATICA) از مهم‌ترین عناوین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری است.
وی در پایان با اشاره به مزایای این کنفرانس برای شرکت‌کنندگان گفت: صدور گواهی حضور در همایش، صدور گواهی پذیرش مقاله certificate، صدور گواهی ضمن خدمت و صدور لوح تقدیر به شرکتکنندگان در کنفرانس از جمله دستاوردهای این کنفرانس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار