با اجرای قطعه درخت

الهام حمیدی و کامران رسول زاده به ˝گلخانه˝ می آیند

خبرگزاری پانا: الهام حمیدی بازیگر نقش پرستو در مجموعه تلویزیونی ˝همه چیز آنجاست˝ و کامران رسول زاده شاعر و خواننده کشورمان امشب در برنامه تلویزیونی ˝گلخانه˝ حضور می یابند.

کد مطلب: ۳۰۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، الهام حمیدی امشب در برنامه "گلخانه" درباره ویژگی های نقش پرستو در سریال "همه چیز آنجاست" که ایفای آن را عهده دار است، صحبت می کند. همچنین کامران رسول زاده خواننده و شاعر کشورمان نیز در تازه ترین قسمت این برنامه میزبان نگاه های مخاطبان خواهد بود و قطعه درخت را با مضمون ملی و میهنی برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.
برنامه "گلخانه" کاری از گروه پخش شبکه سه سیماست. تهیه کنندگی آن را علیرضا قانع و اجرای آن را محمدرضا حسینیان، شاهین جمشیدی و مهدی نادریان برعهده دارند. این برنامه گفت و گومحور تازه های آنتن شبکه سه سیما را در گفت و گو با عوامل و دست اندرکاران آنها بررسی می کند و مخاطبان را از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به مجموعه ها و برنامه های درحال تولید و در حال پخش باخبر می کند.
همچنین سریال "همه چیز آنجاست" نیز که از نیمه آذرماه روانه آنتن شبکه سه سیما شده است روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می کند و بنا به گفته داوود هاشمی تهیه کننده این مجموعه تا 10 بهمن ماه به تولید همزمان با پخش خود ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار