نوبخت: رهاورد سفر هیات دولت به بوشهر تصویب 11 پروژه عمرانی است

خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: رهاورد دوازدهمین سفر هیات دولت به استان بوشهر تصویب 11 پروژه عمرانی با اعتبار 603 میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۳۰۴۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمد باقر نوبخت روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: این پروژه ها شامل چهار پروژه در بخش توسعه زیرساخت های حمل ونقل جاده ای با مبلغ 368 میلیارد تومان، سه پروژه دربخش تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی به مبلغ 26.5میلیارد تومان است.

وی گفت: همچنین یک پروژه دربخش فرهنگ با 14.8 دهم میلیارد تومان، یک پروژه دربخش پژوهش و فناوری با 12.5میلیارد تومان و یک پروژه دربخش تربیت بدنی با 12میلیارد تومان به تصویب رسیده که باید در استان اجرایی شود.

نوبخت اظهار کرد: همچنین پروژه ای دربخش تاسیسات فاضلاب با بیش از 170 میلیارد تومان اعتبار نیز برای استان بوشهر به تصویب رسیده که به این وسیله مشکل فاضلاب بوشهر حل می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تا سال 95 پروژه های مصوب استان به بهره برداری برسد.

نوبخت افزود: همچنین از استاندار و نمایندگان پرتلاش مردم درمجلس شورای اسلامی خواهش می کنم که این مصوبات را باهم دنبال کنند چون مسوولیت تخصیص و پی گیری این اعتبارات به سازمان مدیریت و برنامه ریزی واگذار شده و ما باید به صورت فصلی پی گیر روند اجرا و پیشرفت مصوبات باشیم.

وی بیان کرد: با اجرای به موقع مصوبات سفر دولت به استان بوشهر شاهد رشد و شکوفایی در این استان خواهیم بود.

نوبخت گفت: روند تصویب مصوبات و موافقت درخصوص اجرای طرحهای عمرانی در استان بوشهر نسبت به استان های دیگر متفاوت و توجه ویژه رییس جمهوری رابه دنبال داشته است.

سفر هیات دولت به استان بوشهر روزهای سه شنبه بیست و سوم و چهارشنبه بیست و چهارم دی انجام شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار