گازوییل قاچاق در بطریهای دلستر

خبرگزاری پانا :فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از توقیف یک دستگاه کامیون،دستگیری دو قاچاقچی و کشف 15هزار لیتر گازوئیل از داخل بطری های دلستر خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، ابراهیم حسن آبادی با اعلام این خبر گفت:مأموران انتظامی،حین گشت زنی در شهرستان اسلامشهر به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با توقیف خودرو ودر بازرسی از کامیون یک محموله گازوئیل قاچاق به میزان 15هزار لیتر کشف کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خودافزود:ماموران انتظامی در بازرسی از بار کامیون موفق به کشف 10 هزار عدد بطری یک و نیم لیتری دلستر با درب های پلمپ شده شدند، که در ادامه بررسی های دقیق مشخص شد 15هزار لیترگازوئیل به طرز ماهرانه ای در داخل بطری های دلستر " جاسازی و پلمپ شده است.

وی در ادامه گفت :دو متهم پس از دستگیری اعتراف کردند ،دلستر های گازوییلی را از شهرستان دزفول بارگیری کرده و قصد انتقال آن به کشور افغانستان را داشتند که توسط پلیس شهرستان اسلامشهر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

حسن آبادی از شهروندان خواست کرد:در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت خارج از شبکه توسط افراد فرصت طلب و سودجو،در اسرع وقت از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند تا به موقع نسبت به دستگیری قاچاقچیان سوخت اقدام شود.
/ خبر : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار