با حکم فرهادی؛

رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست ISC منصوب شد

خبرگزاری پانا: در احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر محمد فرهادی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدجواد دهقانی به عنوان رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و همچنین سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) منصوب شد.

کد مطلب: ۲۹۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در احکام انتصاب دکتر دهقانی آمده است: «انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را بر پایه قوانین، سیاستها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاستهای توسعه علمی همه جانبه ایفا کنید».

بر اساس این گزارش، دکتر فرهادی در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر جعفر مهراد در دوران ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قدردانی کرد.

دکتر محمدجواد دهقانی دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شیراز است و پیش از این نیز معاونت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را عهده دار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار