کلاهبرداری ۱۱ میلیاردی در لباس نماینده مسکن مهر در رباط کریم دستگیرشد

خبرگزاری پانا: فردی که با هویت جعلی و معرفی خود به عنوان نماینده مسکن مهر در شهر پرند شهرستان رباط کریم از 50 نفر متقاضی مسکن مهر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

کد مطلب: ۲۹۱۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ جعفر علیزاده، رییس پلیس رباط کریم ، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۷ شهر پرند در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت جعلی که به اسم نماینده مسکن مهر، واحدهای آپارتمانی را به فروش می رسانده است بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از فعالیت های اطلاعاتی چند روزه موفق به شناسایی فردی به نام"م ـ ظ" و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در شهر پرند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ۵۰فقره مبایعه نامه به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۹۹۶میلیون کشف و متهم جهت بررسی و بازجویی تحویل پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم شد.

علیزاده ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد تمام مبلغ کشف شده را از فروش واحدهای آپارتمانی در پروژه ۱۶۰ واحدی و ۳۰۰ واحدی شرکت های مسکن مهر پرند کلاهبرداری کرده و تاکنون با تنظیم ۵۰ فقره مبایعه نامه به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از شهروندان و متقاضیان خرید واحدهای مسکونی مهر کلاهبرداری کرده است.

به گفته وی، کلاهبردار دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار