سالروز بزرگداشت حادثه مدرسه شین آباد پیرانشهر

خبرگزاری پانا: به مناسبت گرامیداشت سالروز حادثه مدرسه شین آباد مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، دانش آموزان حادثه دیده و والدین این دانش آموزان در مجتمع آموزشی گلستان ترتیب یافت و حضور مسئولین باعث دلگرمی دانش آموزان و والدین آنها شد .

کد مطلب: ۲۹۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار پیرانشهر در میان دانش آموزان حادثه دیده شین آباد حضور پیدا کرد و در آئین سخنرانی خود بیان کرد : باید نسبت به رفع مشکلات این دانش آموزان حساس باشیم و نباید این دانش آموزان از جریان تحصیل دور بمانند و استفاده از مشاوران کارآمد در خصوص مشاوره این دانش آموزان و برطرف کردن عوارض و مشکلات روحی و روانی ناشی از وقوع این حادثه برای آنان ضروری است.


اردوان نوسودی گفت : برای تمامی این دانش آموزان کلاس آموزشی با تجهیزات آموزشی هوشمند و صندلی طبی دایر کرده ایم.


وی از تخصیص مستمری مادام العمر و استخدامی این دانش آموزان بعد از فارغ التحصیل شدن خبر داد و اضافه نمود : سازمان بهزیستی برای امرار معاش خانواده های این دانش آموزان 5 میلیارد ریال تخصیص داده است.


فرماندار پیرانشهر اعلام کرد : این دانش آموزان عزیزان ما بوده و مسئولین برای رفع مشکلات آموزشی و درمانی این بزرگواران حساس بوده و تا کار به سرانجام موثر نرسد ما در کنار آنان خواهیم بود و دریغ نخواهیم کرد.


در ادامه خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی از تقبل پرداخت کمک هزینه به خانواده های دانش آموزان حادثه شین آباد از سوی دولت خبر داد و با اشاره به تاکید خود بر پرداخت مستمری به همه 26 خانواده حادثه دیده به اسم دختر خانم ها گفت: ما از زمان وقوع حادثه تقاضای دیه کامل و پرداخت هزینه درمان این دانش آموزان را داشتیم که خوشبختانه دولت تدبیر و امید آنرا پذیرفت.


وی همچنین نسبت به دقت در استاندارد سازی مدارس تاکید کرد تا از این حوادث پیشگیری شود و کودکان دچار چنین حادثه ای نشوند.
در پایان از این مراسم با اهدای جوایزی به دانش آموزان حادثه شین آباد تجلیل شد و مسئولین به تمامی کلاس های این مجتمع آموزشی سر زده و با اهدای جوایزی از تمامی دبیران و مدیران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار