فرمانده بسیج خواهران اسلامشهر خبر داد

تقدیر و تجلیل از زنان خوداشتغال و هنرمند در اسلامشهر

خبرگزاری پانا :فرمانده بسیج خواهران اسلامشهر گفت: در هفته بسیج از زنان خوداشتغال و هنرمند در این شهرستان تقدیر خواهد شد.

کد مطلب: ۲۸۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا : حبیبه حسینی‌کیا ، در این رابطه اظهار داشت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می‌دهد و بسیج به عنوان یکی از ارکان ماندگار است.

ایشان بیان داشت: بسیج جامعه زنان شهرستان اسلامشهر با همکاری حوزه‌های مقاومت خواهران با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت بیش از 200 عنوان برنامه‌ فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در اسلامشهر اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا از جان گذشتگی‌های این قشر در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی به نسل امروز انتقال داده شود.

این مقام مسئول افزود: تقدیر و تجلیل از زنان خوداشتغال و هنرمند و نمونه در زمینه‌های مختلف و برگزاری همایش‌های اقتصاد مقاومتی، جشنواره‌های آشپزی، امر به معروف، جمع‌آوری و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، ویزیت رایگان پزشکی و دیدار با والدین و خانواده‌های معظم شهدا نیز . در این هفته انجام می‌شود.

/ خبرنگار : ساسان حق شناس /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار