تبیین چشم انداز توسعه چهارمحال و بختیاری در برنامه ششم توسعه

خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با سید حمید پورمحمدی، معاون برنامه ریزی حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: چشم انداز توسعه ای این استان برای برنامه ششم تبیین شده است.

کد مطلب: ۲۸۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم سلیمانی دشتكی تأكید كرد: آمایش در برنامه ششم، بستر توسعه متوازن منطقه است.

وی افزود: مزیت های اصلی مربوط به توسعه چهارمحال و بختیاری باید شناسایی و برنامه ریزی های لازم برای استفاده از این توانمندی ها صورت گیرد.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: چهارمحال و بختیاری در بین دو استان بزرگ كشور یعنی اصفهان و خوزستان قرار گرفته و دارای نقش مهمی در رابطه با ارتباط فلات مركزی ایران است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای رسیدن سریع تر به توسعه همه جانبه و پویا در فلات مركزی، بایستی شورای توسعه مناطق با محوریت این سه استان تشكیل و فعال شود.

وی خاطرنشان كرد: در این شورا باید نقاط قوت و صعف، زیرساخت ها و راه های رسین به توسعه به ویژه در بخش گردشگری موزد توجه ویژه قرار گیرند.

سلیمانی دشتكی اظهار داشت: احداث سدهای بزرگ برق آبی، محیط زیست یكر، معادن فراوان، منابع طبیعی دست نخورده و وجود مناطق گردشگری مختلف می توانند به عنوان مهم ترین مزیت های چهارمحال و بختیاری در زمینه برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف توسعه ای محسوب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار