بازدید فرماندار شهرستان ورامین وبخشدار جواد آباد از هیئات مذهبی

خبرگزاری پانا :به مناسبت محرم حسینی، فرماندار شهرستان ورامین وبخشدار جواد آباد از هیئات مذهبی بخش جواد آبادبازدید کردند .

کد مطلب: ۲۷۷۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ،محسن خوانساری با حضور در هیئت روستای دمز آباد از توابع بخش جواد آباد، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ‌اظهار داشت: حضور در محافل عزاداری اهل بیت(ع) و مشاهده خیل عظیم جوانان و ارادتمندان موجب می‌شود تا برای خدمت بهتر و بیشتر انگیزه پیدا کنیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه به عنوان یک شیفته اهل بیت (ع) وظیفه داریم تا در محافل حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حضور داشته باشیم، افزود: امروزه دشمنان اسلام، انقلاب و شیعه تمام تلاش خود را به کاربسته‌اند تا به مکتب اهل بیت(ع) ضربه بزنند که این سیل حضور عظیم جوانان با شور و شعور به طور قطع بازتاب شکست آنان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین با اشاره به برگزاری مجالس عزاداری اهل بیت(ع) که باعث گرایش جهانیان به دین اسلام می گردد، گفت: مهاتما گاندى رهبر استقلال هند دلیل برتری کشورش را الگوی قرار دادن قیام امام حسین (ع) می داند.
محسن خوانساری در پایان بخش جواد آباد را یکی از پایگاههای فرهنگی و بصیرتی در شهرستان ورامین نام برد و خاطر نشان کرد ،عزاداری با بصیرت و معرفت ، آگاهی جوانان از مکتب امام حسین(ع) را تقویت خواهد کرد.

/ خبر : ساسان حق شناس /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار